تحلیل بازار میلگرد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار آهن، قیمت میلگردها با آغاز هفته جاری نوسانات زیادی نداشته است. براساس بررسی های صورت گرفته بر روی قیمت روز میلگردها به این مهم دست یافتیم که قیمت ها تنها در برخی کارخانه ها نوسان اندکی داشته و تقریبا طی دو روز گذشته بازار آهنجو آرامی را پشت سر گذاشته است. کارخانه هایی از قبیل سیادن ابهر، آریا ذوب و شاهرود از آن دسته از کارخانه های میلگرد بودند که روز شنبه قیمت های خود را ثابت اعلام نمودند.

کارخانه میلگرد سیادن ابهر که در اولین روز هفته قیمت های خود را ثابت اعلام کرده بود، با آغاز دومین روز از هفته جاری قیمت میلگردهای خود را 10 تومان افزایش داد.

کارخانه میلگرد شاهرود نیز همانند سیادن ابهر در شرایطی که اولین روز هفته در ثبات به سر می برد، در روز یکشنبه قیمت خود را با 10 تومان افزایش اعلام نمود.

در سمتی دیگر به بررسی نوسانات کارخانه میلگرد آریا ذوب می پردازیم. این کارخانه با شروع هفته جاری قیمت های خود را ثابت اعلام کرده و همچنان در ثبات به سر می برد.

اما بر خلاف این سه کارخانه، کارخانه میلگرد نیشابور با آغاز هفته اقدام به کاهش قیمت هایش نمود. این کارخانه در اولین روز هفته قیمت های خود را با 30 تومان کاهش اعلام کرد. در حال حاضر قیمت میلگرد نیشابور ثابت بوده و تغییری در آن رخ نداده است.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: